Spokojenost pacientů

Rádi uvítáme Vaše podněty k zlepšení poskytované zdravotní péče. V případě negativních zkušeností rovněž uvítáme předání těchto informací tak, abychom mohli zjednat nápravu případných nedostatků. V těchto případech uvítáme předání informací na e-mail dufkova@drpirek.cz nebo písemně na adresu Klinika Dr. Pírka s.r.o., Ing. Ivana Dufková, oddělení kontroly a analýzy zdravotní péče, Na Celně 885, 293 01 Mladá Boleslav.

Nebo Vaše zkušenosti, připomínky a dotazy můžete posílat přes náš kontaktní formulář v sekci Napište nám.


Stížnosti

V zájmu zjednání co nejvčasnější nápravy prosíme řešit stížnosti co nejdříve. Stížnost lze podat písemnou formou nebo při ústním projednání. Písemné stížnosti lze zasílat na ředitelství Kliniky Dr. Pírka s.r.o., MUDr. Stanislav Najman, e-mail: dufkova@drpirek.cz nebo na poštovní adresu:

Klinika Dr. Pírka s.r.o.

MUDr. Stanislav Najman, ředitel

Na Celně 885

293 01 Mladá Boleslav

V podání stížnosti uveďte Vaše jméno, adresu poštovní případně e-mailovou, telefonní kontakt.

Stížnost lze podat i osobně na recepci Kliniky zapsáním do „Knihy přání a stížností“. Kniha je dostupná trvale po dobu provozních hodin recepce (7:00 – 19:00).

Na písemnou stížnost odpovíme do 30 kalendářních dnů.